
Muž i jsou na jedno použití a zachází se s nimi jako s odpadem.BuĎ patří elitě nebo jsou dole.Společnost je apaticka k problemům muže.Pokud jde o vztahy, jednou z finančně a emocionálně nejškodlivějších situací, do kterých se muž může dostat, je role beta orbiteru, kdy se stává nástrojem pro ženu, která hledá potvrzení.
Vrcholným omylem je, když někdo mylně předpokládá, že lidé na dně sociální stratifikace jsou stejně privilegovaní jako lidé na vrcholu sociální stratifikace.
Lidé a většina pánví jsou středně polygynní druhy, což znamená, že někteří muži monopolizují více žen. Ve skutečnosti drtivá většina (84,6%) historických společností měla alespoň některá polygynní manželství.Ve starověkém kontextu byla moc do značné míry určována hrubou silou, zatímco u moderních lidí jde spíše o zdroje.Sexuální úspěch mužů je také více vázán na jejich socioekonomické postavení
Ženská hypergamie je hlavně výsledkem jejich vyšší vybíravosti, vyšší uniformity sexuální touhy a vyšší sexuální touhy a promiskuity mužů.Preference žen pro vysoce postavené muže se váže k přirozené hierarchické sociální organizaci, která se nachází u lidí.V důsledku toho se ženy vyvinuly, aby byly vybíravé a zdrženlivé a specializovaly se na péči o děti a získávání zdrojů od mužů. v moderních společnostech ženy opovrhují vlastnostmi u mužů, které signalizují neschopnost získat zdroje, jako je nedostatek ambicí.Na neregulovaných seznamovacích trzích, a i když jsou fyzicky slabší, se ženy ukazují být hlavními sexuálními selektory a strážci sexu kvůli principu nejmenšího zájmu: Když činnost závisí na vzájemné dohodě, osoba s nejmenším zájmem rozhoduje o podmínkách této činnosti. [10] Je tomu tak proto, že osoba s největším zájmem má méně možností, a proto je pravděpodobnější, že dosáhne dohody než druhá strana. Ženy touží po zahájení sexu s partnerem průměrné přitažlivosti mnohem méně než muži.ženy se sexuálně komodifikují s určitou směnnou hodnotou, kdykoli sexuálně odmítají nebo přijímají muže na základě svých zdrojů. Sex se pak stává zdrojem, který si muži mohou koupit tím, že nahromadí širokou škálu hodnotného zboží, včetně nepeněžních zdrojů, jako je sláva a kompetence
Tímto způsobem se ženy spolčují, vytvářejí kartely a podněcují si navzájem hypergamii. Tím, že pro ně pracují muži, se ženy stávají třídou volného času.Ženy také hodnotí muže s náznaky bohatství (např. Prezentace luxusního zboží) jako sexuálně atraktivnější,
žen "mají rádi" mužské uživatelské profily s vysokoškolským statusem než jejich vlastní dvakrát častěji ve srovnání s profilem s rovnocenným statusem
Nejatraktivnější je 20% mužu s bodováním 7,5 a elita je 4% naopak 80% mužu ženy berou jako průměr.V dávné historii se 17 žen rozmnožilo pro každého muže, který se rozmnožil.Nicméně, horních 20% mužů mělo 25% nárůst sexuálních partnerů. Horních 5% mužů mělo vynikající 38% nárůst počtu sexuálních partnerů. Takže zatímco množství mužského pohlaví, které bylo mělo, se nezměnilo, více pohlaví bylo konsolidováno do extra sexu pro horních 5-20% mužů (tj. "Chads").Další člen výzkumného týmu, biologický antropolog, předpokládá, že jen několik mužů nějak nahromadilo spoustu bohatství a moci a nezanechalo nic pro ostatní. Tito muži by pak mohli předat své bohatství svým synům a udržovat tento model elitářského reprodukčního úspěchu. Pak, jak ubíhaly další tisíce let, počet mužů, kteří se rozmnožovali, ve srovnání se ženami, opět vzrostl. "Možná stále více lidí začalo být úspěšných," říká Wilson Sayres. V novější historii, jako celosvětový průměr, se na každého muže reprodukovalo asi čtyři nebo pět žen.
Sociální dominance je přímoúměrná reprodukčnímu úspěchu.